You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Març 26, 2024

SAVANNA, BOERES, VENTOLINA i UEP van ser els guanyadors de la 2a prova del XXX Trofeu Hivern Fan Mallorca Shopping

En classe oberta es van fer a la mar 5 embarcacions. La tercera jornada va estar marcada pel fort vent de gregal, això va provocar que algunes embarcacions no fossin presents a la linia de sortida. Malgrat això es va viure una intensa jornada de regates amb alguna rotura i trabucades.

Març 26, 2024

Març 19, 2024

PREMI A LA TRAJECTÒRIA ESPORTIVA DEFENDENT I PROMOCIONANT LA VELA TRADICIONAL

El Club Nàutic Cala Gamba va ser guardonat, a la Gala de l

Gener 29, 2024

Ahir va arrencar la 30a edició del Trofeu Hivern Fan Mallorca Shopping

Fins a 23 embarcacions es van acostar a la línia de sortida. BOERES, ANCORA, ANNIKA i UEP són els seus primers líders

Novembre 22, 2023

Visita d’un grup de 25 persones en el marc del Projecte Marina 6 del programa europeu Erasmus Plus sota la coordinació de Aventure Pluriel

Es tracta de 25 persones procedents de llocs diversos de França: Marsella, Douardenez, Port Vendres, Cagnes Sur-Mer, La londe des Maures, Villefranche sur mer, Argeles Sur mer i altres. També de Itàlia: Bolonya i Portugal (Lisboa)

Novembre 13, 2023

AUX PAX de Toni Llobera, BOERES de Mare Mar Fundació i ANCORA de Andreu Buades van ser els guanyadors de la darrera prova del XXIX Trofeu Hivern

Darrera prova del XXIX Trofeu Hivern FAN Mallorca Shopping marcada per el poc vent i l´onatge

Setembre 20, 2023

L´ENTREGA DE TROFEUS POSA PUNT I FINAL A LA DIADA DE VELA LLATINA DE CALA GAMBA

El navegant Guillem Amengual, reconegut amb el premi Mestre Miquel Llompart per tota una vida dedicada a la navegació tradicional

Juny 5, 2023

UNA VINTENA D´EMBARCACIONS PARTICIPEN A LA II DIADA DE MALLORCA DE REM TRADICIONAL

Per segon any consecutiu, el Club Nàutic Cala Gamba acull aquesta diada amb l´ànim de promoure el rem tradicional.

Gener 23, 2023

SUSPENDIDA LA PRIMERA JORNADA DEL TROFEU HIVERN DEBIDO A LA ESCASEZ DE VIENTO.

El frío y el viento fuero los protagonistas de la primera jornada. La próxima jornada se disputará, si todo va bien, el próximo día 26 de Febrero. Esperemos que la meteorología nos acompañe.

Desembre 1, 2022

Representantes de los diferentes museos marítimos de Cataluña vienen a conocer el Ecomuseo Marítimo de Cala Gamba.

Una buena forma de dar a conocer nuestra cultura y crear sinergias.

Juny 17, 2022

Conferencia Ecomuseu Marítim de Cala Gamba

La historiadora Elvira González descubrirá los secretos de los grafitis de barcos en el Ecomuseu Marítim de Cala Gamba

Juny 7, 2022

Les barques tradicionals de les Illes Balears

Les barques tradicionals de pesca de les Illes Balears en els darrers dies de la vela (final del segle XIX i principi del XX) feien servir una vela mitjana sintètica, pràctica, funcional.

Abril 21, 2022

Declaran la Vela Latina como bien de interés cultural inmaterial

El pleno del Consell de Mallorca ha declarado este jueves la vela latina y los oficios y conocimientos relacionados con su práctica como bien de interés cultural inmaterial.

Març 31, 2022

Cala Gamba estrena la primera Diada de Rem Tradicional

Este fin de semana habrá salidas al mar para que los aficionados puedan disfrutar de este tipo de navegación

Setembre 12, 2021